McCann Erickson PR menja ime

Bez autora
Oct 04 2011

"Represent Communications" je novo ime agencije za odnose sa javnošću "McCann Erickson PR". Promena imena agencije podrazumeva deo razvojne strategije kao i realizacije novih standarda na polju komunikacija. Agencija za odnose sa javnošću "McCann Erickson PR" saopštila je da će od danas poslovati pod imenom "Reprezent komjunikejšns" (Represent Communications). Promena imena je deo razvojne strategije koja će u narednoj deceniji razviti nove usluge, oblasti poslovanja, značajnije prisustvo na komunikacionom tržištu regiona, kao i još kvalitetnije komunikacijske usluge. Odlučili su da uvedu niz promena koje će im omogućiti da ostanu lideri i sa velikim entuzijazmom uđu u nove poslovne poduhvate. Ekspertska znanja i kontakti koji proizlaze iz saradnje sa grupacijom "Veber Šendvik", će omogućiti agencijskom timu da planirane promene efikasno realizuju na svim regionalnim tržištima i postave standarde za nova polja komunikacije.

McCann Erickson PR menja ime"Represent Communications" je novo ime agencije za odnose sa javnošću "McCann Erickson PR". Promena imena agencije podrazumeva deo razvojne strategije kao i realizacije novih standarda na polju komunikacija, rekao generalni direktor kompanije Borislav Miljanović.

Agencija za odnose sa javnošću "McCann Erickson PR" saopštila je da će od danas poslovati pod imenom "Reprezent komjunikejšns" (Represent Communications).

Promena imena je deo razvojne strategije koja će u narednoj deceniji razviti nove usluge, oblasti poslovanja, značajnije prisustvo na komunikacionom tržištu regiona, kao i još kvalitetnije komunikacijske usluge.

"Odlučili smo da uvedemo niz promena koje će nam omogućiti da ostanemo lideri i sa velikim entuzijazmom uđemo u nove poslovne poduhvate", rekao je generalni direktor kompanije Borislav Miljanović.

Miljanović je rekao da će ekspertska znanja i kontakti koji proizlaze iz saradnje sa grupacijom "Veber Šendvik", omogućiti agencijskom timu da planirane promene efikasno realizuju na svim regionalnim tržištima i postave standarde za nova polja komunikacije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik